• Day 31

Deň pred odletom

February 21, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 24 °C

Deň pred odletom sme si vyhradili na balenie, žiadny výlet, iba spoločná večera.
    Po včerajšom daždi sa ráno vyčasí, preto si s Adamkom pošantíme v bazéne. Ten ho tak vyčerpá, že cez obed spí takmer 2 hodiny v našej posteli, kde ho obložím vankúšmi, aby naňho klíma priamo nefúkala, lebo bez nej by sa spať nedalo.
    Keď už spinkal skoro dve hodiny, spustil sa taký lejak, že ho zobudilo hlasné bubnovanie na strechu nad terasou pred izbou. Ale aj necelé 2 hodiny spánku ho posilnili tak, že poobede šantil v bazéne s rodičmi. Cestou na večeru už zase naberal energiu zo spánku v kočiariku. Zo servírovanej večere si nenechal ujsť ryžu a aspoň olíznuť slamku z ananásového drinku. My dvaja s Adamkom sme zamierili “domov” a Zuzka s chlapmi šla prvýkrát poobzerať trh oproti rezortu. Tomi musí od 20tej makať v robote, takže sa dnes žiadne karty nehrajú a chystáme sa spať, ráno o ôsmej nabalíme objednaný minivan a zamierime na letisko v Krabi.
    A ešte poznámka, to svetielko v zeleni na úvodnej fotke je Budha nad rezortom, v ktorom bývame. Vedie k nemu len 250 schodov.