Satellite
Afficher sur la carte
  • Jour 32

    Koniec výletu

    22 février 2023, Slovaquie

    Nastal ten deň, ktorého som sa bál. Ráno vstanem a je to posledný deň v Thajsku. Je to zaujímavé ešte pred nedávnom som sa nevedel dočkať, kedy príde deň odletu na dovolenku do Thajska. A už je tu čas sa vrátiť domov. Ani sa mi nechce veriť, že už mám po dovolenke. Musím však uznať, že to bola dovolenka NAJ. Najkrajšia, najdlhšia, najzaujímavejšia. najďalej od bydliska, najpríjemnejšia dovolenka, kde som najviac videl a poznal nové veci, proste super. Musím týmto poďakovať Tomčovi, Zuzke a hlavne Adamkovi, že sa odvážili nás dôchodcov zobrať so sebou. Že sa nebáli, že s nami budú iba starosti. Snažili sme sa, aby to pre nich nebola až taká veľká záťaž. A tak sa posledný raz pozerám a lúčim sa s prekrásnymi palmami, úžasnou prírodou, s Budhom, ktorý sa na nás pozerá z blízkeho vrchu. V duchu sa lúčim s úžasne milými ľuďmi a úprimne povedané je mi smutno. Bude mi chýbať dobré jedlo, ale hlavne veľmi dobré ovocie a shaeky. To na Slovensku nedostanem. Ale stále budem rád, že som spoznal takú úžasnú krajinu a ľudí. Možno sa sem niekedy ešte vrátim, ak mi zdravie poslúži a možno aj nie. Bol to môj najväčší zážitok. Ani sa mi nesnívalo, že toto niekedy prežijem.En savoir plus