United Arab Emirates

Top 10 Travel Destinations Al Fujayrah
Show all

Fujairah

September 17, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ ⛅ 33 °C

No rīta mūs sagaida bagātīgas brokastis. Katrai pasaules gaumei atrodams kaut kas ēdams šajā zviedru galdā. Sēdējām blakus bulciņu galdam. Darbinieks visu laiku rūpējās kā par savu dzīvību, lai tikai kruasānu kalns būtu perfekti sakārtots un pilnīgs. Tikko kāds paņēma kādu bulciņu, tā šis uzreiz bija klāt, lai novērstu nepilnības savā bulciņu/kruasānu piramīdas konstrukcijā.
      Pirmā pietura aptuveni stundas brauciena attālumā Fujairah emirātā cietoksnis. Izbraucot no Hattas Omānas virzienā uzreiz sākas manāmi pauguraināki un serpentīniem līdzīgi ceļi. Vienā brīdī aizbraucam līdz pašam robežpunktam, tomēr šoreiz šī valsts vēl paliek neiezīmēta un burtiski 100m pirms robežpunkta nogriežamies Fujairah virzienā.
      Arī šī 7. lielākā AAE pilsēta nav nekāda švakā. Pietiekoši daudz debesskrāpju uz galvenās Sheikh Hamad Bin Abdullah Al Sharaqi ielas. Pats Fujairah cietoksnis bildēs izskatījās lielāks, bet tāpat interesanti. Ieeja šajā 16.gs. celtajā cietoksnī ir bez maksas. Lai arī tur ir džeks, kas +35 karstumā sēž un nāca mums pastāstīt par un ap pili. Nevarēja saprast vai viņam kaut kas ir jāsamaksā vai nē, bet džeks bišķi kaut ko pastāsta un pie izejas durvīm tik nosaka: "Bye, bye! Have a nice day!". Tad nu arī dodamies tālāk. Gribējām vēl Fujairah pilsētā paskatīt arī Sheikh Zayed Grand Mosque, kas ir 2. lielākā mošeja AAE aiz Abū Dabī, tomēr šobrīd ir lūgšanu laiks un līdz ar to parastajiem apmeklētājiem mošeja ir slēgta. Nu nekas, vēl jāuzpilda degviela un jābrauc tālāk Jebel Jais virzienā.

Tag 16 - Maskat nach Fujairah

October 25, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ 🌙 29 °C

Jacqueline wurde von unseren Mechaniker mit einer neuen Zündspule ausgestattet, wonach sie wieder brav schnurrte. Während Hansueli beim Mechen dabei war, durfte ich das Pool geniessen. Abends waren wir vom Oman Automobile Club in einem tollen Restaurant, www.roznaoman.com, zum Essen eingeladen. Wunderbares Buffet!

Doch zurück zum heutigen Tag. Nach (wiederum) Eggs Benedict gings 300 km bis zur Grenze Oman - UAE. Draussen waren wir sehr schnell, in die UAE mussten wieder alle Dokumente geprüft werden, so dass wir warten mussten. Faith (siehe letzter Tag in Aqaba, Foto) einen Riss in meinen Shorts entdeckte, erbarmte sie sich dessen und nutzte die Wartezeit, den Riss zu nähen und zu initalisieren (Foto). Danke, die Shorts sind so gut wie neu.

Als wir endlich alle Papiere hatten, überraschte uns ein Regenschauer (!!), so dass wir das Dach zuklappen mussten. Leider passte es nicht auf die Scharniere, so hing ich innen am Faltdach, damit es nicht wegwindete und zog mit aller Kraft. Zum Glück war das Gewitter nur kurz.

Da Jacqueline nicht mehr so gut schaltet, sind wir dann direkt ins Interconti Resort ausserhalb Fujairah gefahren. Auf dem Weg wurde uns klar, woher hier der Reichtum kommt, Oel, Oel, Oel, auch immer ein Spürche Oelduft in der Luft, aber alles sehr gepflegt. In Fujairah sind wir der Corniche entlang gefahren (siehe Nizza), wo offenbar zur richtigen Zeit massenhaft Leute sind, gemessen an den vielen Parkplätzen.

Auf den letzten Kilometern regnete es nochmals, was uns aber nicht weiter hinderte, mit offenem Dach zu fahren.

So waren wir richtig früh im Hotel, Bierchen, Pommes Frites für HU, und dann ein Schwumm im Pool. Zweitletzter Tag, still going strong!!!

Al Fujayrah, الفجيرة, Fujaïrah