United States
Maria Lanakila Roman Catholic Church

Pipiwai Trail

August 8, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 25 °C

D Hawaiianerinne und Hawaiianer mache hüfig d Shaka-Geste - si mache d Fust u spreize derbi der Duume u der chli Finger - öppe um Merci ds sägä, we mir mitem Outo ahalte um se la vürbifahre. Shaka bedütet "Cool!", "Locker!" oder "Gute Welle". Bekannt isch o der Usdruck "hang loose", wo ds gliche meint. Das Läbensmotto heimer hüt befolgt und e gmüetliche Usflug zum Pipiwai Trail mache. Langsam ar Küste entlang fahre, Pouse ilege, wes üs passt, d Landschaft gniesse und derzue spannendi Infos und Gschichte uf der Shaka-App lose.

Der Pipiwai Trail isch e guet 3 Kilometer lange Wanderweg im ungere Teil vom Haleakalā Nationslpark, wo bim Meer unger startet und dürne wunderbari Waldlandschaft zum Waimoku Wasserfall füehrt. Zwar hei d Wasserfäll sehr weni Wasser ka, aber d Wanderig isch wunderschön gsi und het sich definitiv glohnt. Bereits d Fahrt zum Startpunkt vor Wanderig isch megs idrücklich gsi und het üs bereits e chline Vorgschmack uf d Road to Hāna gä, wo mir de übermorn wei mache.
      Itz simer in Lāhainā acho, ere Stadt im 20er
      Jahre Stil direkt am Meer.

Beaches und Hula

August 9, 2022 in the United States ⋅ 🌙 26 °C

Was ghört me in Maui am Strand? E chräiende Güggu. Hie uf Maui hets vieli wild lebendi Hüehner, Bibili und äbä o Güggle. Di gseht u ghört me überall, auso o a de Stränd. D Gastgeber vom letzte B&B hei üs fasch scho chli spöttisch verzellt, dass es uf Kauai viel meh wildi Hüehner heig. Mir si auso gspannt druf, ob das würklich so isch..
      Hüt heimer der Weste vo Maui bsuecht und e ruehige Tag igleit. Mir si a Big Beach ga bade, när chli ar Küste entlang gfahre, hei di schöni Ussicht gnosse und immer mal wieder bimene Ussichtspunkt ghalte. Ds Highlight vom Tag isch ds Nakalele Blowhole gsi, wo mer lang bliebe si und vieli Fotos knippst hei. Das Blowhole isch so was wie e Geysir, wo aber nid heisses Wasser, sondern Meereswasser useme chline Loch höch id Luft sprützt.
      Am Abä simer ines Restaurant namens Huihui ga ässe. Das isch es Restaurant imene grosse Hotelressort, wie me das us de Filme kennt. Mir hei freie Sicht ufs Meer und e Sonnenuntergang ka, hei hawaiianischer Musig zueglost, wo derzue zwo Froue Hula tanzet hei. Ds Ässe isch traditionell und sehr lecker gsi, sogar der Poi isch gar nid so schlecht gsi. Poi isch der iheimisch Brei, wo i de Reisefüehrer als Chleischter beschriebe wird.
      Es isch erneut e super Tag gsi. Itz simer mit volle Büch daheim i üsem Hotelruum und freue üs ufe (Verdouigs-)Schlaf.

Maria Lanakila Roman Catholic Church