United States
Mud Creek

Rejsedag og endnu en omvej

June 26, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 38 °C

Afsted fra det lidt tarvelige hotel. Nu kan det kun blive bedre🙏🏻
      Vi skulle lige se en lille by med charme og det virkede så hygge selvom vi var der om formiddagen. Vi er SÅ meget klar til mindre byer🤠😎
      Så til et Outlet center, hvor jeg heldigvis fik 4 nye outdoor kjoler. De er ligesom lavet af badetøj stof, har købt nogle de andre år, det er ligesom det eneste jeg kan holde ud at have på i denne varme🥵
      Videre til en anden lille støvet western by, også mega hyggelig. Ud over land til vores endelig destination - Bandera, “the cowboy Capital of the World” 🤠😉
      Vi havde booket det skønneste lille “hytte” ( vi blev helt ked af det kun var for en nat). Ud i heden selv om kl. var blevet 16.30. Vi fandt et par barer og noget at spise. Her er så meget Country musik, men desværre ikke så meget om mandage🙄 Men det er også meget godt, for i morgen skal vi køre i 6-7 timer😉

Mandag d. 26.6.

June 26, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 38 °C

Væk fra storbyerne. I dag startede turen mod landet og de mindre byer.
      Turen til Bandera “Cowboy capital of the world”, var ikke lang, så derfor tog vi en stor omvej. Første kørte vi til Gruene, som er en charmerende lille tysk grundlagt by ude på landet. Stemningen var helt rigtig, og da vi hørte tonerne af Lainey Wilson fra en butik, blev vi straks bløde i knæene. Hun var med os i bilen resten af dagen.
      Vi shoppede (kun chefen) i et outletcenter, og spiste en fæl omgang US fastfood.
      Turen gik til Bandera gennem Hill Countrys små byer, ranches og naturen i Texas. Det er sgu sjovt at køre disse steder. Det kan noget andet end storbyerne.
      Vores hytte i Bandera var fantastisk. Det var klasser bedre, end de dårlige hotelværelser vi har sovet på indtil videre.
      Aftenensmaden var på en lokal restaurant, og jeg kastede mig ud i en Chicken Fried. Nøøøj…. det var godt, og helt sikkert alt for usundt. Jeg er desværre begyndt at spise op. Bekymrende..
      Desserten var en øl på Arkey Blue Silver Dollar, som er den ældst fungerende honky tonk i Texas. De troede ikke på andet en cash.
      Vi gik tidlig i seng, for at være klar til en lang tur tirsdag.

Mud Creek