United States
Pine Knoll Shores

Slappe dag

July 2, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Tøj vask i går aftes, forsatte her til morgen. Så er vi klar til de næste 14 dage💪🏼
      Jeg tog mig nogle baner i poolen fra morgenstunden. Det var skønt🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️
      Det regnede lidt, så vi kørte lidt rundt og så badebyen. Ikke noget særligt. Vi shoppede (eller jeg shoppede😉) og handle frokost til hjemme.
      Det klarede heldigvis op efter frokost☀️☀️ og vi gik et par km. ned af stranden og hjem af veje med dejlige huse. 5 km. blev det til. Derefter kom der et kæmpe regnvejr og vi lage planer på værelset. Vi forsøgte i storetræk at planlægge resten af ferie😎
      Så blev det skønt vejr igen og vi gik langs stranden den anden vej inkl. badetur. (Vi gik ikke langt ud - røde flag) så snuppede vi lige 6 km. mere💪🏼
      Ud og handle aftensmad til hjemme spisning😉 Vi bor lidt fra alting, så det er nemmere.

Fredag d. 1.7.

July 1, 2022 in the United States ⋅ ☁️ 26 °C

Det rædselsfulde værelse blev forladt, efter jeg havde taget et koldt bad. Varmt vand havde de åbenbart ikke helt oppe på 5. sal.
      Det tog os 45 minutter at køre igennem Myrtle Beach og alle de medfølgende uhyrligheder. Shit… hvor var det turisme-grimt.
      Vi krydsede grænsen til North Carolina, og var på bar bund. Chefen havde ikke forberedt sig til denne strækning, så vi opsøgte en turistinformation hurtigt. De henviste bl.a. til Wilmington. Her gik vi en tur i byens gamle distrikt og spiste frokost med udsigt over Cape Fear River. Det var overskyet, så hun var tilfreds selvom fugtigheden var voldsom.
      Det skulle vise sig at blive en udfordring at finde ledige værelser i weekenden op til 4. juli. Vi boksede med det i flere timer, og måtte til sidst bide i det sure æble. 2.300 kr pr nat (ingen slåfejl!!). Heldigvis blev vi nødt til at tage to nætter. Av…
      På turen til Emerald Isle så vi de skønneste amerikanske strandmiljøer i Surf City, hvor husene står på pæle så de er bedre rustet til oversvømmelse. Meget flotte huse og helt sikkert enormt dyre. USA kan være meget grimt og pludselig enormt charmerende.
      Det dyre værelse var i øvrigt fantatisk, og chefen trådte kun på én kakelak.
      Vi gik på stranden og spiste medbragt sushi. Fedt!

Pine Knoll Shores, Q49322531