United States
Rudolph Gamblin Field

Ændrede planer

June 22, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 34 °C

Vi sov næsten længe😂 til 6.15😉 men så havde vi tid til at planlægge dagen. Vi fik talt os frem til at leje cykler, man kan cykle langs floden. Og vi kunne cykle ud til et badested. Barton Springs. Lige noget for mig, koldt vand🤩
      Vi måtte trække tiden fordi cykeludlejer først åbnede kl. 10. Så 9.40 afsted med os. Gik 20 meter og så begyndte det at regne ret meget🙄 tilbage på værelset og tage en ny beslutning. På bil tur ud i bakkerne omkring Austin og Colorado river. Det endte med at blive en heldagstur. Men vi så lidt af landet, et par byer og købte noget frokost(sandwich) i en gigant supermarked. Vi spise på en parkeringsplads uden for byen med Air con tændt😉
      Næste hjemme så vi en parkeringsplads og tænkte hvad er det. Vi parkerede og gik op af mange trapper i eftermiddags heden. Og så var det Austins højeste punkt med en fantastisk udsigt🤩
      Vi kørte efter gps og havde slået motorvej og betalingsveje fra. Det var fint, så vi kunne se det mere “reel life”
      Afslapning fra 15-17 derefter ud i varmen igen. Nu føltes det “kun” som 41 grader😅 aftensmad på en god og “rigtig” stemning mexibar. Portionerne er virkelig store. Jeg tror ikke vi har spist op en eneste gang.
      Så skulle vi se flagermus. Det er nemlig en ting her i Austin, hvor de har den største koloni af Bats i nord Amerika. Efter solnedgang flyver de alle ud på en gang og det skulle se vildt ud. Men vi var mange der blev skuffede her til aften. Vi stod flere 100 mennesker og ventede. Og så gad de ikke flyve ud😆 Vi så dem under broen. Så virkelig svedige og dehydreret efter en times venten, gik vi hjem😟🥵

Rudolph Gamblin Field