United States
Waller Creek

50 grader🤯

June 21, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 37 °C

Igen i dag 40 grader som føles som 50 pga. luftfugtigheden🥵
      Vi kom tidlig ud af døren oven på en lidt for begivenhedsrig nat. Dennis blev dårlig og måtte kaste op og det var ikke pga. af øl. Men heldigvis kunne han sove videre derfra. Kl. 04.00 var vi åbenbart lydvidner til en film de optog ude på gangen🫣 en stor sort mand (lød det til) råbte flere gange “get the fuck out - bitch!” Mens han gik rundt ude foran vores dør😱 Det her hotel er bare for billigt. Vi låser en ekstra gang i nat.
      Vi gik afsted kl. 8 og vi så meget af byen + et museum(mest for at få kulden) - vi gik i 6,5 timer og mange km.
      Pause på værelset, hvor der ikke havde være stuepige. De ved nok ikke vi er der😂 For i går da vi kom kunne vi ikke få nøglekorte til at virke. Vi forsøgte med nye nøglekort. Men til sidst gav hun os bare et andet værelse.
      Afslapning og ud og handle med bilen. Vi købte havregryn og mælk, juice osv. Der er altid køleskab på værelserne. Og vi har jo den bedst køletaske.
      I går da vi kørte puttede vi 2 små spande is (der er også altid en ismaskine på hotellerne) i den sammen med vores sodavand og lign. Der var forsat is i da vi nåede frem. Og der havde bilen endda stået i 2 timer i solen (40 grader) mens vi var på stadion rundtur.
      Her til aften gik vi lige 20 min. hen til en hyggelig gade. Jeg var gennemblødt af sved🥵
      I byen åbner de nogle kølehuse til de hjemløse og familier uden Air con. Ja man kan dø af varme!
      Hov så kunne vi ikke finde noget sted at spise og vi stod der som 2 turister - så selvfølgeslig kom der en cykelmand og tilbød en tur til det bedste mexi sted. Ok vi var på. 170 kr. for en tur gennem byen - det var pengene værd💪🏼 og maden var god. Og vejret blev helt vildt mens vi var der😳 kæmpe storm og regn. Vi gik hjem i køligere vejr og lyn på himlen.

Waller Creek