Satellite
Show on map
  • Day 1

    Příprava a plány

    October 23, 2018 in Czech Republic ⋅ ⛅ 4 °C

    Kazda cesta zacina rozvazenim, co chce clovek v cilovem miste zazit a podniknout. Já jsem o Filipínách rozvažoval od podzimu 2016, takže mám celkem jasno. Představy a tipy na zajímavá místa jsem si ještě aktualizoval/vylepšil pár hodinami na Youtube.

    Odlétám jen s hrubou představou o směru cesty - nepoženu se za kvantitou míst ani atrakcí, spíše bych chtěl Fili v klidu procítit, stát se na chvíli jejich součástí. Trochu se v moři okoupat, šnorchl namočit, pozdravit se s velrybami, svézt se v podzemní řece, skočit z vodopádu do laguny jako Lara Croft, splout po zadku nějaký zábavný kaňon, poměřit si oči s nártounem, projít se džunglí na nějakou sopku a nechat se řádně zmasírovat na pláži s bílým pískem... Klidně i dvakrát!🤩

    Balení a přípravy jsou pro mne už skoro rutina - seznam batůžkářských věcí mám roky, vejdu se velmi pohodlně do osvědčeného 40litrového Ferrina rozměrů kabinového zavazadla. Tři trička, kalhoty, kraťasy, mikina. 4 ponožky, troje funkční trenky, šátek, kšiltovka, deštník. Deka, průvodce Lonely planet, zápisník, nabíječka. Hygiena, lékárnička první pomoci, čelovka, repair kit (kobercovka, sekundové lepidlo apod.), zapalovač, svíčky, brejle, žabky a samozřejmě vodní filtr Sawyer. Opalovací krém i repelent koupím tam.

    Navíc přibude ještě ráno jen nějaký sirup na kašel, který se mne po dvou týdnech ani před odjezdem nepustil. Spoléhám na vlhký mořský vzduch a teplé podnebí Filipín, že mne z toho dostanou!
    Read more