Satellite
Show on map
  • Day 12

    Bye bye Vancouver

    August 15, 2018 in Canada ⋅ ⛅ 19 °C

    Mini letschte zwoi Täg in Vancouver han ich nomol sehr gmüetlich gnoh. Gester bin ich chli alleige umegloffe und ha all das Züüg gmacht wo ich mol no ha welle mache, die Lüüt wo ich debi gha ha aber kei Lust druf gha händ. Zerst bin ich uf de Lookout mer mol ehn Überblick über die ganzi Stadt go verschaffe. De Stadtchärn esch relativ chli und so eschs interessant z gseh wo mer scho überall gsii und dure gloffe esch. Denn bin ich is "Meet" go ässe...es esch es Vegans Restaurant (hihi und es heisst Meet - verstande? ;)). Denn bini no chli wiiter gloffe zu de Public libary...eifach ehn riesigi Bibliothek. So viel durchläsnigi, teilwiis alti Büecher alli schön suuber sortiert :) es richtigs Paradiis. Denn bin ich no ah ehn Ort gloffe wo ich am erste Tag uf de Suechi nach ehm Hostel usversehe glandet bin und gfunde ha d Ussicht sig toll. Leider esch d Ussicht jetzt aber nümme so toll well ganz Vancouver voller Näbel esch vo de Waldbränd wo überall rundume fröhlich vor sich hii brönned - Kanada bruucht dringend Räge. Zu gueter letsch bini zrugg is Hostel chli go läse bevor ich denn am Obig mis (ganz Tag gültige) Ticket für de Lookout nomol im dunkle gnützt han. Vancouver bi Nacht esch unglaublich faszinierend gsii.

    Höt ha ich denn wedermol mit de Hosteltour mit welle. Sie händ ehn Kayak Tour ufs Meer use plant...das hani umbedingt welle probiere. Tja, leider hed aber au die wäg ehm usbliibende Räge müsse abgseid wärde. S Meer rund um Vancouver esch extrem verschmutzt. Normalerwiis spüelet sii s Meer mit früschem Rägewasser...das muss aber im Momänt wäg gloh wärde drum esch strikts bade Verbot. Als Alternative esch ehn Tour uf Granville Island ahbotte worde. Obwohl ich det scho gsii bin ha ich entschiede mit z go, da ich Granville Island werklich toll finde, de Guide sicher no spannends Züüg zum verzelle hed und d Lüüt wo mit sind ehn lustigi Truppe abgäh händ. Ich ha ah dem Tag werklich no einigi neui Lädeli uf Granville Island ebtdeck und vorallem sehr interessanti Gspröch gfüehrt. I üsere Gruppe sind nur solo Reisendi gsii und jede hed sini ganz eignigi Gschicht gha. De lustigst vo allne esch de blondi, rasta trägendi Tourguide gsii. Er hed üs churz ih es paar Grundsätz vo de Meditation ihgwiise (sin Näbejob). De Tourguide esch denn gange und mer sind sälber no chli dur d Läde gloffe. Zrugg im Hostel han ich packt, Wösch gwäsche und so, dass ich parad bin zum morn früeh ufstoh für mini Tour.

    Ich freu mich us de Stadt use z cho und chli meh ih d Natur z go. Es muss werklich beidruckend sii.

    Ps: Uf de Bilder vom Vancouver Lookout cha mer de Näbel vo de Waldbränd rundume guet erkänne.
    Read more