• Day 8

Uz Harvey Bay

May 1, 2019 in Australia ⋅ ☀️ 25 °C

Šodien daudz interesanta nebūs, jo visu dienu braucam uz Harvey Bay, starta punktu izbraucienam ar džipu pa Fraser Island - pasaulē lielāko smilšu salu, kas ietver sevī kā tuksneša, tā arī tropu lietusmeža elementus. To skatisim rīt, bet šodien ceļš 2 stundu garumā ar lidmašīnu no Cairns uz Brisbenu, un tad vēl 5 stundas ar maršruta busiņu līdz Harvey Bay. Esmu nedaudz uztraucies, jo no interneta avotiem nevarēja saprast, kā busiņš no Brisbenas lidostas kursē. Ar bažām secinu, ka ir tikai 2 reisi dienā, bet tūdaļ ar prieku konstatēju, ka nakošais atiet pec pusstundas.
    Brauciens nav pārāk interesants, bet viena epizode raksturo servisa līmeni un attieksmi pret cilvēku Austrālijā.
    Mazpilsēta Gympie ir galamērķis kādai pavecai kundzei uz aizmugurēja sēdekļa, tomer viņai neveicas, jo šoferītis aizbrauc garām iecerētajai izkāpšanas vietai. Kundze ļoti uztraucas, mēģina zvanīt viram, bet nevar, jo viņas telefons automātiski ieslēdzis “flight mode” kopš lidojuma. Es mēginu no šī režima palīdzet iziet, bet Motorola taustiņu telefons nav mana stiprā puse. Kundze megina atcerēties sava vīra talruņa numuru, bet uztraukumā to nespēj. Stresa līmenis pieaug, un kundze tā īsti arī neatceras, kā aizbraukt līdz viņas majai. Busiņa šoferis tikmēr mierigi likumo pa ielām, pārbaudot minētos variantus, līdz atrod kundzes māju un nodod pasažieri laulātā drauga rokas. Tas ir tik mīļi!
    Harvey Bay nonākam jau krēslā, un viesnīcas reģistrācijā mūs steidzina paēst, jo šeit dzīvojot veci cilvēki, un visas ēstuves veroties ciet jau septiņos vakarā. Alkohola veikals gan esot vaļā līdz pusnaktij. Tā ari nolemjam darīt - vispirms uz ēsanas vietu, tad uz vīna veikalu.