• Day 4

Lake Louise

August 6, 2022 in Canada ⋅ ☀️ 9 °C

Ja kas notiek, nekad nevar zināt, vai tas uz labu, vai sliktu. Šorīt atrodam tādu brokastu vietu, ka labāku laikam nevar vēlēties - pie zila, rīta miglā kūpoša kalnu ezera, kas “barojas” no kūstošā ledāja ūdens. Pilnīgi droši, ka, ja šerifs mūs vakar nebūtu padzinis no iecerētās naktvietas, brokastis notiktu citur.
    Mēs ar Zandiņu, liekot lietā savu vissezonas dīķī iešanas rūdījumu, ar prieku paveicam rīta peldi, un diena var sākties.
    Skaistais ceļš uz Kanadas smalkāko ziemas kūrortu Lake Louis turpinās, un mēs nonākam pie paša Lūisa ezera, milzīgas Fairmont 5 zvaigžņu viesnīcas piebrauktuvē. Pārliecināmies, ka numurs viesnīcā maksā 1000 kanādas dolārus (750 EUR) par nakti, un brīvu vietu nav. Labi vien, ka nav, jo citadi būtu jāsaka, ka neesam gatavi maksāt prasīto un drusku jākaunas.
    Ap pulksten deviņiem no rīta viss ap ezeru liecina, ka notiks kāds milzīgs masu pasākums - ja nu ne olimpiskās spēles, tad vismaz pirmās formulas sacīkstes. Uz visiem ceļiem stāv satiksmes reguletāji, ir saliktas barjeras un savilktas lentas. Tikai vēlāk saprotam, ka kūrorts gatavojas sestdienas pastaigu mīļotāju uzlidojumam. Labi, ka mēs paspējam tikt pa priekšu masām un uzkāpt pa taku uz platformu, no kuras redzami 6 kūstoši ledāji, kas ir tiešām skaisti. Atpakaļ nākšana jau atgādina došanos pretī no Prāta Vētras koncerta nākošai tautas plūsmai. Kanādiešu plūsma dodas baudīt Lake Louise skatus.
    Gods kam gods, ezers tiešām izcili skaists, fonā redzama Fairmont viesnīca un pasaules kausa slepošanas nobrauciena trases.
    Lai arī šajā pikniku kultūrā sabiedriskā ēdināšana nav visai attīstīta, atrodam cienījamu pusdienu restorānu ar aukstu alu un bagātu ēdienkarti. Oficiants mums stāsta, ka Lake Louis kūrorts, iespējams, ir dārgākā vieta pasaulē, kur tualetes apmeklējums var maksāt pat 25 dolārus. To gan mēs nepārbaudījam, vien es biju iesprucis tās Fairmont viesnīcas labierīcībās, kur kabīnē telefona nolikšanai atradu sarkankoka plauktiņu. Tiešām ērti.
    Esam pārkarsuši savā kalnu pastaigā, tāpēc vairs neko lielu neplānojam uz šo vakaru. Tik vien kā sevis un veļas mazgāšanu Golden pilsētas kempingā un vieglas vakariņas svaigā gaisā.