• Day 4

Hanojas skudrupūznis

January 5 in Vietnam ⋅ ⛅ 22 °C

Šis rīts sākas jau pulksten sešos. Ātri jāapēd brokastu zupa, lai varētu doties uz klinšu alām. Jā, tiešām zupa tiek pasniegta brokastīs - vjetnamiešu Pho zupa, kas diezgan līdzīga tai, ko varam ēst Skolas ielas 12. mājas pagrabiņā.
    6.45 starts ar pārbraucamo laivu uz piestātni, no kuras visi parkāpj airu laivās, lai izbrauktu cauri klints alai un nonāktu klusā lagūnā. Pēc tam atpakaļ.
    Mums nav paveicies, jo mūsu airētāja klepo un taupa spēkus, tāpēc izbraucam pašu īsāko iespējamo maršrutu. Skaisti jau bija (skat pievienoto video), bet sajūta atkal kā konveijerī.
    Hanong bay arhipelāgs gan šorīt lielisks - siltā un vieglā migliņā tīts, mierīgs un meditatīvs.
    Ar to arī mūsu kruīzs ir galā, dodamies atpakaļ uz 150 km tālo Hanoju, lai nonāktu Viestura vēstuļu draudzenes, viesnīcnieces Lili aprūpē. Esam atpakaļ taja pašā viesnīcā, taču šoreiz mums tiek piešķirts Viesturam solītais penthauss ar skatu uz Hanojas jumtiem. No šejienes skaidri redzams, ka Hanojā, gluži tāpat kā 90to gadu Rīgā katrai mājai kāds centies uz jumta piebūvēt kādu papildus platībiņu komerciālā nolūkā. Par dažām piebūvēm stipri jābrīnas, kā tās nekrīt zemē.
    Tagad laiks Vjetnamas masāžai, ko šeit piedāva tik pat aktīvi ka Taizemē - uz mūsu ielas SPA saloni redzam ik pa 10 metriem. Pieļaujam kļūdu, ieiedami četratā vienā SPA. Saimnieki klientus neatraida, neskatoties uz ierobežoto kapacitāti, kā rezultātā mēs ar Zandiņu tiekam masēti uz gultām divvietīgā viesnīcas numuriņā. Virsma nav ļoti ērta, bet masāža ir ok. Eļukam un Lidijai viss bijis perfekti, bet Viesturs ka pašdefinēts ērglis klejo vienatnē - viņš barā uz SPA jau nu nenāks.
    Tagad galvenais izaicinājums, pastaigā dodoties netikt sabrauktiem. Te viss kā skudru pūznī, pat T-kreklus šeit tirgo ar uzrakstu: zaļš - go, dzeltens - go, sarkans - go. Neveins negaida.
    Interesanti, ka alus bārā, kur pieejamas kādas 10 alus šķirnes, katru alus zīmolu uz vietas pārstāv produkta menedžeris, kurš, censdamies pārbļaut konkurenci, iesaka savu alu. Pircējam tiešām grūti izvēlēties īsto. Bez alus, protams, nepaliekam, neskatoties uz grūtībām.
    Ar to arī dienas aprakstāmo daļu beidzu, rīt būs jauni piedzīvojumi Hanojā.