Nog even relaxen

May 3, 2016 in Indonesia ⋅ ☀️ 32 °C

Vandaag de laatste relax dag op het programma alvorens we “echt”gaan reizen. Lekker lang geslapen, op het gemak gaan ontbijten en hop het was al middag en dus tijd voor de siësta. Na een tijdje dan toch de energie gevonden om ons naar het zwembad te begeven. Nadia in de zon, ik in de schaduw genietend van een lekkere… koffie.
    Nadia nog even het snorkelen geleerd want dat gaat ze echt wel moeten doen op de nog komende fantastische duik/snorkel locaties.

Om 17 uur nog even aan het strand geweest waar we tot onze verbazing enkel “schaduw” aantroffen. Ikke toch nog wat gesnorkeld en ondanks de slechte zichtbaarheid toch al enkele mooie vissen gezien.

Avondeten natuurlijk weer aan “ons” kraampje op de avondmarkt en deze keer gewoon direct 7 Euro betaald al was de rekening een stuk minder. Als je ziet hoe hard die mensen ervoor moeten werken geef je graag een dikke fooi.
    Daarna nog wat drinken in pub Casablanca en bij een Thai en de dag zit er weer helemaal op. Morgen reizen we dus verder naar het culturele hart van Bali nml. Ubud.

Sanur roundup voor toekomstige bezoekers :
    - druk, druk, druk
    - mega veel eet en drinkgelegenheden
    - Zeker doen: eten op de night market en daarna iets drinken in de Casablanca
    - Bezoek zeker ook eens Hardys supermarkt, zeker ook de bovenverdieping
    - Hotel Nesa Sanur is een aanrader ; 8.4 op booking.com en dat is helemaal correct.