Cliffs of Moher

July 31, 2023 in Ireland ⋅ 🌧 16 °C

In de ochtend regende het nog en besloten we in het huisje te blijven. Rond 13.00 vertrokken naar de Cliffs of Moher 20 km verderop. Daar aangekomen bleek het 12 euro pp te kosten om te parkeren 🤔. We hebben eerst Visitors Experience bezocht. Dit was wel aardig. Daarna eerst de linkerkant op gelopen de klippen op. Via smalle afgezette paden kwam je lang verschillende uitzichtpunten. Onderweg veel wind en regen. Bovenaan belandden we letterlijk midden in een bui (regenwolk). Daarna nog de rechterkant op gelopen en een ander deel van de klippen gezien. Ook weer prachtig en overweldigend en nu zelfs met de zon erbij. Al met al hebben we wel drie uur ( ong 6 km) daar rond gelopen. Op de terugweg boodschappen bij de Spar boodschappen gedaan voor het avondeten en via een mooie route naar Doolin. Hier even rondgekeken en een drankje gedaan bij O''Conners. Daarna naar huis, koken en eten. De weg naar ons huisje is prachtig, zeker nu we alles (in tegenstelling tot gisteren) goed kunnen zien. Nog geen foto's gemaakt hiervan.
    Nu kijken naar de zonsondergang vanaf de bank in ons huisje 🌅👌.