Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 39

    Dushanbe/Душанбе - Dag 3

    30. kesäkuuta 2022, Tadžikistan ⋅ ☀️ 40 °C

    Nadat ik tijdens het ontbijt met een Iraanse man aan de praat ben geraakt die z'n land uit moest omdat ie z'n militaire dienst had geweigerd, ben ik rondom en in het Rudaki Park gelopen. Ingesloten door het park en de weg erachter staat het presidentieel paleis (hier zal de high tea met Vlad zijn geweest), en om het park heen staan veel ministeries, radio/tv stations en regeringsgebouwen (misschien vallen de radio/tv stations daar ook wel onder...). In het Ministerie van Buitenlandse Zaken was wat te doen, want die straat mocht ik niet en er was wederom veel politie. Misschien was Vlad z'n knuffel vergeten oid.

    In de bus terug sprak ik nog met een hele aardige man die me goede tips heeft kunnen geven over de shared taxi's richting de Pamirs, voornamelijk hoeveel ik ongeveer moet betalen naar welke plek. Dit is altijd handige info!
    Lue lisää