Satellite
Show on map
  • Day 40

    Dushanbe/Душанбе - Dag 4

    July 1, 2022 in Tajikistan ⋅ ☀️ 43 °C

    Vandaag ben ik goed ziek geworden, en dus blijf ik noodgedwongen nog wat langer in Dushanbe. Omdat ik nog in een slaapzaal lig die vol is, heb ik besloten om mezelf en mijn innerlijke onrust een eigen kamer te gunnen in een ander hostel. Het lijkt diarree te zijn, en dan is een eigen toilet wel zo fijn, voor alle aanwezigen. Slechte timing omdat ik heel graag verder wil reizen, goede timing omdat ik het liever in de stad heb dan ergens in de bergen.

    Wel waren er weer enorm aardige Uzbeken in het hostel, die me hun kip in de koelkast lieten zien, waar ik van mocht eten wanneer ik maar wilde. Ook zou ik hun telefoonnummer en adres krijgen, zodat ik een slaapplek zou hebben zodra ik in Uzbekistan aankwam.
    Read more