Satellite
Show on map
  • Day 46

    Khorog/Хоруғ - Dag 2

    July 7, 2022 in Tajikistan ⋅ ☀️ 30 °C

    De diarreegoden hebben het op me gemunt, en ik ben alweer ziek geworden, ditmaal inclusief overgeven. Zwaar irritant, maar ik bleek enorm veel geluk te hebben met de familie waar ik verblijf! Zodra ik beneden kwam in de ochtend, zette de eigenares al thee voor me en zorgde ze dat ik een dekentje had en op de bank kon liggen. En toen kwam het... De twee dochters die op dit moment ook hier zijn, blijken beide dokter te zijn in Dushanbe! Omdat ik al het vocht (en eten) direct weer teruggaf aan moeder aarde, zijn ze naar de apotheek geweest en kwamen ze terug met een tas vol spullen voor een infuus. Een uurtje later lag ik dus op de bank met een infuus aan m'n arm, kijkend naar afwisselend BBC en Russische staats TV, wat vrij tegenstrijdige beelden opleverde.

    Na het infuus ging het al een stukje beter, maar ik heb de hele dag binnen gespendeerd, met uitzondering van een tripje naar de apotheek.
    Er was genoeg te beleven die avond, want er werd veel, heel erg veel, brood gemaakt in het huis. Het feit dat het huis dus compleet naar vers brood rook, maakte het ziek zijn nog een beetje pijnlijker.
    Read more