Tour Dag 1 - Deel 2 (Quetena)

April 23, 2023 in Bolivia ⋅ ☀️ 19 °C

De komende dagen zullen vooral in de auto doorgebracht worden. Dit is verre van erg, gezien de prachtige uitzichten. De natuur hier is niet normaal bijzonder. Op sommige momenten lijkt het alsof we op een andere planeet zijn. Bijzonder rotsformaties, droge vlaktes met llama's, vicuñas, meren, vulkanen...alles. En dat nog maar op de eerste dag. Daarnaast is het ook erg gezellig met z'n vijven en hebben we een goede dj in huis.

Verder valt er over de dag zelf niet veel te vertellen, omdat de foto's alles zeggen. Wederom, de natuur is absurd. Al moet ik het er toch weer bij zeggen, in het echt is alles nog tien keer mooier 🙃. Er zelf doorheen rijden is zo bijzonder, en de kwaliteit van de foto's is soms erg matig, vergeleken met hoe het er in het echt uit ziet.

Savonds, na een gezellige avond en een verrassend lekker avondeten in een hotelletje in een dorp dat niet groter is dan één straat, werd het tijd om naar bed te gaan. Constant in slappe lach, want het was koud. Erg koud. Allemaal zaten we te kutten met slaapzakken, extra dekens, deuren en ander materiaal dat niet werkte. Toen we eindelijk allemaal lagen, was het licht nog aan en mocht er iemand het hele circus opnieuw uitvoeren.