Satellite
Show on map
  • Day 160

    Tarija - Dag 3

    April 29, 2023 in Bolivia ⋅ ☀️ 30 °C

    Na wakker gemaakt te zijn door gebons op de muur (ze zijn aan het verbouwen aan de andere kant), was ik plots 20 jaar. Uiteraard heb ik het groots gevierd met een stuk taart en koffie in een café, waar ik uiteindelijk een groot deel van de dag heb besteed.

    Nadat ober Vladimir wat mij betreft wel genoeg drinken heeft gebracht, ben ik verder de stad gaan ontdekken. Het centrum had ik eigenlijk nog niet eens echt gezien, dat daar was het natuurlijk hoog tijd voor! Zeker omdat vandaag waarschijnlijk de laatste volle dag in de Andes is! De lijnen van Google Maps volgend ben ik maar vier keer buiten de Andes getreden, dus dat is nogal wat! Morgen vertrek ik weer naar lager gelegen gebied. Op naar planten, insecten en zweet!
    Read more