• Day 3

Beachlife part2

August 4, 2017 in Croatia ⋅ ☀️ 34 °C

Mai nap is hasonlóan telt, kelés, közös nagy isteni reggeli Marti langosaval (amit a norvégok a tejfölon, sajton felül meg bacon kockakkal tuningoltak fel- mindenhez bacont esznek:)), aztán irány a strand- Isti vitt minket három fordulóban.

Ezúttal másik strandra mentünk, nem kellett athajozni, ez kevésbé volt puccos mint a tegnapi, de nekünk Marcival sokkal jobban tetszett. Ejtozes, olvasás, Leaval folyamatos "baden", kavicsgyűjtés, Ella baba pancsiztatasa- ezek voltak a progik. Sőt, délután Marcival meg a paddle boardot is kipróbáltuk- nekem nagyon bejött, és tok jól tudtam rajta állni, egészen a vegeig, amikor is egy hatalmasat sikerült csobbanni, de úgy, hogy a napszemüveg lerepult a fejemrol és elnyeltek a habok...:( Marci meg hősiesen próbált egy ideig lebukni és megmenteni nekem, de sajna pillanatok alatt olyan melyre került, h nem jött össze. (Este így kénytelen voltam Hvarban venni egy másikat.:))

Este az egész társaság felkerekedett es bementünk vacsizni a központba. Én nem gondoltam volna, h itt ekkora élet van - minden tele éttermekkel és barokkal es tengernyi fiatal hömpölyög a szuk utcacskakban, a kikotoben es a főterén. Ide érdemes eljönni nagyobb korunkbeli társasággal is mert zseniális a hely!