Satellite
Show on map
  • Day 54

    Gaucho, Friedhof und Stranges Bier

    October 24, 2022 in Argentina ⋅ ⛅ 27 °C

    Am Sunntig simmer abgholt worde zum ufe Estancia (e Farm) gah, wommer esse werdet und au bitz über die Argentinische Cowboys lerne und au gseh chönd. Mir sind pünktlich abgholt worde. Leider hets den nacher ewig duret zum die letsti lüt vode Tour abhole. Euse Guide isch eher Old School aber ganz OK gsi. Eigentlich hettemer ufem weg na sölle en Stop ime Dorf mache und es Muesum go aluege. Da sich aber alls verspöted hett, hett euse Guide gfunde: Jaaa im Dorf isch es fäscht und mir wäred eh nume 10min dete gsi (Lut Kommentare vo anderne Gäst online wärs aber über e Stund gsi) drum wenn ihr zuestimmed gömmer direkt uf Ranch. Da so natürlich all Lüüt zuegstumme hend, hend mir den für ihri langsame Abholige zahlt, i dem mer nöd becho händ was eigentlich abote worde isch. Anyway, uf de Farm acho isches mega cool gsi. Sie hend eus gad esse und Apero bracht (alles inklusive) und denn hemmer chöne uf de Farm umeluege, mit de Hünd spile usw. Isch richtig entspannend gsi. Und den hets es typisches Argentinisches Asado geh. Also öppe 5kg Fleisch pro Person. Mega fein aber zviel. Mir hend eus mega guet mit 2 Amerikaner us San Francisco verstande, und mit ihne über Veganer glästeret 😂 (Mir hend aber alle zuegstumme das generell zvil Fleisch gässe wird). Nacher hets na e Pferdeflüsterer Show geh, isch zimmli Krass wie guet die Viecher dressiert sind. S beste isch gsi das de eint Hund vo dem Farm eifach scho vorde Show nebed Ross ahfange het die gliche Tricks mache. E Hündin namens Rena, mir hetted sie am liebste mitgna. Nach de Show simmer denn wieder heigfahre worde. Für die letst strecki hends eus mit dem Amis zvierte ines mini Taxi quetscht, das isch ihri idee vo Transfer gsi. Dihei acho hemmer nix meh gässe, 5KG fleisch hend glanget.

    Am Mäntig simmer den us eusem Airbnb uszoge. Mir hend für die letste 2 Täg eus na es 5 Stern Hotel buecht, was au bitter nötig gsi isch. S andere Apartment isch e Katastrophe gsi (S Wc und S Brünneli hend grünnt, s Bett isch steihert gsi usw, merked eu: Südamerika = Hotels, Airbnb isches nöd wet). Im Alvaer Art Hotel acho hemmer eusi Sache abglade und sind in El Ataneo Grand Splendid Bookshop. Das isch en Buechlade wo inere ehemalige Opere isch. Fantastisch zum aluege, Büecher sind leider all uf Spanisch. Mir hend den eusi 2 Amerikaner vode Estancia per zuefall dete troffe. Die hend empfohle uf de Fridhof in Recoleta zgah, de seg mega iidrücklich. Das mag jetzt echli makaber töne, aber de Friedhof isch mega bekannt und zimmli beliebt bi touris. Er isch wükli mega speziell, es isch wie e Stadt us Mausoleum. Einige sind mega prachtvoll, und anderi eifach krass abgfuckt, schibe igschlage und teilwiis sogar d Särg fasch offe usw. D Simona häts nöd so guet gfunde bi de abgfuckte, ich han e Challenge gstartet s creepiest Grab vom Friedhof zfinde 😂 (Ich has gfunde, wie useme Horrorfilm ). Nacher simmer churz ine Iichaufszentrum go lädele und denn go Pasta esse. Und denn hemmer den entlich chönne is Hotel iichecke. Bi eus wärs keis 5 Stern, aber s Bett isch genial ! Am Abig hemmer denn natürli wiedermal e Beer Tour buecht. De Frank euse Guide isch en Ami gsi. Mir sind die einzige 2 Gäst gsi, aber er hett na öpper mitbracht, de Jackson wo in Zuekunft au söll Guide werde. Er hett scho gwüsst das mir au Guides sind, also mir hend eher zäme Bierled als e Tour gmacht. Mir hend s gfühl gha ihn, de Frank, hets au bitzli agschisse, zumindest am Ahfang. Es hend au vil Sach zuegha, das Mentig gsi isch. Mir sind zerrsch is Charlone Brewpub, det hemer so zimmli all Bier probiert, sind zimmli guet gsi für es chlises Brewpub. Und nacher simmer id Strange Brewing, und dete ische meeega volle gsi. Und nachdem mer paar Bier probiert hend hemmer au gwüsst wieso, die sind eifach Bombe gsi. Mir hend denn mit de beidne Amis über gott und die Welt gredet und ich han no e Fläsche Suurbier offeriert am Endi. Alles in allem isches sehr witzig gsi, eusi Tour isch trotzdem vil besser😂 Nur als Beispiel D Simona hett d Frank bim eine Bier (sis Lieblingsstout) gfrlgt öbs Kaffi i dem heg, und er so: nei nei das isch nur vom Malz. Uf de Dose staht aber es isch mit Kolumbianischem Kaffi braut. Anyway, ab nach hause is Bett.
    Read more