Reservat, Indisch und de Abschied

October 25, 2022 in Argentina ⋅ ☁️ 23 °C

A eusem letste Tag simmer nachere guete Mengi schlaf ines Natur Reservat wo praktisch ide Stadt isch. Dete hets vil interessanti Pflanze, Vögel und sogar Reptilien. Det simmer denn flisig spaziert und hend Föteli gmacht (D Simona, ich nur vom riesige Reptilieviech). Nacher simmer no id Bodega des Cervezas zum paar Bier chauffe als Mitbringsel für dihei. D Simona hett gfunde da chamer shoppe bis zum umfallen (Sie isch wortwörtlich umgheit, kei sorg nur es uftätschts chnü). Und den hemmer denkt zum Abschied gömmer doch entli na i das Indisch/Südamerikanische Fusion Resti. Det acho, Warteziit: 1.5h 😂 Janu, mer hend euse Name uf d Liste gsetzt und sind ide Bar Cervelar (Ja, mindestens 10 wortspil mit Cervelat minersits sind gfalle "denne isch s Bier nöd wurscht" usw.) es ganz laaangsams Bier go trinke (Ide bar hends kei priise agschribe, will weg Inflation alles so schnell änderet, das es gar Sinn macht die ahzrschriibe). Und nacher hemmer denn entli en Platz gha (am 10i am abig) im Resti. S warte hett sich glohnt, so öppis speziells hani fasch na noe gesse, mir hend 5 verschiedeni Sache probiert und die sind alli mega gsi, vorallem ihres Labne und ihres Dosa sind abattig guet gsi. Und das wärs dänn gsi mit Buenos Aires.

Am nögste Morge simmer an Flughafe gfahre und jetzt hocki gad im Flüger und chume bald in Madrid ah. Argentinie isch echt sehr cool gsi, ich wird mini ziit da nie vergesse.