shoppen en relaxen

August 4, 2016 in Indonesia ⋅ 🌙 27 °C

Vandaag de allerlaatste dag op Bali jammer genoeg. Maar wat hebben we veel gedaan gezien genoten en beleefd. De jongens hebben het super goed gedaan en vinden het jammer om naar huis te gaan. Maar ja eerst vandaag invullen. Vanmorgen bij een Zweedse tent ontbeten en toen door naar hardys het shop gebeuren van Bali. We hebben ons best gedaan. De koffer zit tot de rand vol. Emma nog even een regenboog taartje gegeten en stijn een hotdog. Toen alles thuis gegooid en op de scooter een rondje Sanur gedaan. Bij de beach market lekker op een lounge bank gaan zitten en de jongens zwemmen in een lekker zwembad. Wij een drankje en hapje on the side. Na een tijdje werd het tijd voor nog meer ontspanning, dus met zijn allen de massagesalon in voor een heerlijke massage. Nog even rondje lopen nog het één en ander kopen, past nog wel. En door naar huis douchen en weer op de scooter naar de night market. Dit stelde niet veel voor. Dus maar wat gegeten om de hoek. Lekker was het. Nu ligt alles plat en wij hebben nagenoeg alles ingepakt voor morgen. Morgen om 10 uur weg en dan een heeeeeeeeeele lange dag. Nou tot zaterdag 9 uur Amsterdam Schiphol.Read more