Naar Nakhon phanom

July 16, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Na redelijk te hebben geslapen bed was namelijk nogal hard, en na een mager ontbijtje gingen we weer op pad. Eerst nog wat drinken en eten inslaan voor in de auto en gaan. Eerste stop zou een mooi punt bij de Mekong zijn maar op de weg er naar toe zagen we op een bord dat er een waterval was. Wij erheen. We reden door een prachtig landschap met rijstvelden papaya velden en ook rubber bomen. De waterval was erg mooi en we liepen ook nog even naar de papaya velden. Toen door naar de stop bij de Mekong. Daar was ook een tempel waar we gezegend zijn door 2 monniken. We hebben natuurlijk ook zelf iets geofferd. Toen een hapje gegeten op de Mekong. Er zijn daar allemaal vlotten waar je op kan eten. Daarna zijn we in een stuk door gereden naar Nakhon phanom. Want we wilden zwemmen. Het hotel is erg mooi en het zwembad erg lekker met een fantastisch uitzicht. Daar nog even een biertje gedronken. Toen douchen en een Tuk Tuk regelen om naar de avond markt te gaan. We hebben daar van alles geproefd van een omelet op een stokje tot een wrap en alles wat er nog meer was. De markt is erg leuk en er is van alles te zien en te koop. De jongens zijn weer geslaagd. Toen nog even een biertje drinken op een terras en weer een Tuk Tuk geregeld voor de terugreis. Nu lekker op bed airco aan ons verhaal schrijven. Morgen gaan we waarschijnlijk fietsen. Dus tot morgen maar weer.Read more