• Day 54

Rustig dagje

July 17, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 26 °C

Na een lekkere nachtrust en goed ontbijt zijn we op de fiets gesprongen. De fietsen zijn gratis vanuit het hotel de kwaliteit is niet te best maarja. Wij lekker fietsen van de ene naar de andere tempel de ene nog mooier en groter dan de ander. Onderweg nog koffie gedronken bij een tentje welke door een YouTuber wordt aangeraden. Erg leuk en lekker. Er was daar ook een hondje maar deze was meer een accessoire. Wij weer door fietsen naar het beeld van Nakhon phanom. Daar even gekeken en toen was het wel weer tijd voor een massage. We konden niet allemaal tegelijk dus de dames gingen aan de overkant en ik met Stijn. Wij namen een olie massage en je moest een soort panty onderbroek aan erg raar. Maar de massage was heerlijk. Daarna wat gegeten bij een Thaise KFC ook lekker en toen via de opbouwende markt terug naar het hotel. Onderweg zagen we nog 2 puppies die je voor 1 euro per stuk kon kopen erg zielig natuurlijk. Ik was ondertussen al 4 liter zweet kwijt geraakt dus dat moest bij het zwembad weer aangevuld worden. Na het zwemmen en hydrateren lekker douchen en daarna lekker eten bij 69 gisteren nog gezellig druk nu erg rustig. Maar het eten was lekker. Wij hadden een soort vissoep in een steamboat pan. Het smaakte erg lekker. Er was ook nog een band van 5 personen die voor in totaal 6 man aan het spelen was. Daarna nog een biertje bij de buren gedronken en nu weer afkoelen in onze kamer. En natuurlijk ons verhaal schrijven. Morgen gaan we de omgeving verkennen dus tot dan.Read more