Shopping

August 1, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

Vanmorgen ontbijt op zijn Thais ik vond het lekker de rest niet zo dus nog even tosti eten bij de 7eleven daarna kwam de regen met bakken uit de lucht en hebben we een grab naar mbk shopping center genomen. Daar aangekomen zijn we tot ruim 2 uur bezig geweest met shoppen. En ook nog sushi eten. Bij de sushi tent hadden ze heel veel verschillende soorten bier. Wij hebben de time machine gedronken deze was blauw en smaakte best Daarna was ik er wel klaar mee dus taxi naar huis en daar aan de overkant nog lekker een kopje koffie gedronken. Ook gelijk Emma haar kleren opgehaald daar. Deze was ze vergeten bij de tenten en ze het het naar dit café verstuurd. In het café zat een dikke kater die als gastheer functioneerde. Eind van de middag de gratis veerboot naar Siam shopping center genomen daar waren allemaal food trucks. Erg lekkere hamburger gegeten en nog wat andere lekkernijen. Om 7 uur begon de fontein met licht en muziek show. Mooi om te zien. Daarna nog een rondje door het shopping center gelopen. Shopping center is nogal luxe maar wel heel mooi. Veel dure merken zoals Gucci enz zijn daar. Daarna terug naar de overkant met de boot en door naar Jacks café waar we heerlijk aan de rivier een biertje hebben gedronken. Toen op de weg naar huis nog een voetmassage genomen. Gezellig met de dames gebabbeld en gelachen. Toen we bijna klaar waren kwam de regen weer met bakken uit de hemel vallen dus maar snel in een taxi gestapt. Nu thuis verhaal schrijven en morgen hebben we een fietstour geboekt. Dus op tijd op en lekker fietsen. Hoop dat het droog is. Tot danRead more