1 na laatste dag

August 2, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 28 °C

Vanmorgen redelijk op tijd op want om 9 uur gingen we fietsen. Daarvoor nog snel een 7eleven ontbijtje en gaan. De fietstour was erg leuk en relaxed altijd leuk om te fietsen in het buitenland. Af en toe een klein buitje maar dan konden we schuilen. Ook diverse soorten fruit geproefd en met de boot terug. Daarna geluncht en een welverdiende massage genomen. Toen naar China town met de Tuk Tuk. Daar begon het ook te regenen maar gelukkig niet zo lang. In China town wat gedronken en gegeten bij 1 van de vele stalletjes. Toen we daar klaar waren toch nog even snel naar Mbk shopping center geweest om nog meer te shoppen. We hadden ook een extra tas nodig dus gelijk maar 2 stuks gekocht. Na een tijdje daar weer los te zijn gegaan taxi naar huis biertje bij 7eleven gehaald en nog een potje pesten met zijn allen. Nu nog ff chill en morgen alles pakken. We hoeven pas om 11 uur uit te checken en we kunnen onze spullen bij de over buurman kwijt. En dan hebben we nog een hele dag Bangkok kijken wat we dan gaan doen.
    Tot morgen.