Laatste dag

August 3, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

Vanmorgen alles gepakt en bij de over buurman gezet toen een lekker ontbijtje bij een luxe tent ook wel eens fijn. Daarna een dag ticket gekocht voor de boot. Deze vaart langs alle toeristische attracties en je kan zo vaak op en afstappen als je wilt. Eerste stop wat aron super mooie tempel. Daar een rondje gelopen en weer door richting royal Palace. We zijn niet naar binnen gegaan maar zijn een beetje bij de stalletjes gaan kijken en wat drinken. Daarna terug naar onze wijk waar we natuurlijk nog een laatste massage hebben genomen. Was weer lekker. Daarna zijn Stijn en ik wat gaan drinken en de dames natuurlijk shoppen. In de avond lekker gegeten bij de foodmarkt en daarna heb ik me nog laten scheren en knippen. Toen was het tijd om naar het vliegveld te gaan. Spullen bij de buurman opgehaald grote Grab besteld en naar het vliegveld. Daar liep alles soepel en binnen 3 kwartier waren we overal doorheen. Nog even de laatste centjes opgemaakt met wat drinken en nu wachten tot we mogen boarden. We vliegen om 00:15 en het vliegtuig staat er al dus dat gaat goed komen. Nou tot morgen dan maar weer.Read more