• Day 21

Donderdag 28 november 2019

November 28, 2019 in Taiwan ⋅ 🌧 17 °C

Vandaag is onze laatste vakantiedag: we vertrekken 20:30 uur uit het hotel en nemen een taxi richting het internationaal vliegveld. We vliegen om 0:20 uur met de KLM rechtstreeks vanuit Taipei naar Amsterdam en de vlucht duurt 13:20 uur. Verwachte aankomsttijd vrijdagochtend 06:40 uur.
    Het is een hele relaxte dag, eigenlijk wachten we tot de terugreis gaat beginnen. Nog een keer de straat op en wat ronddolen, ondanks dat het af en toe miezert van de regen. We hebben geen zin om nog echt iets te ondernemen dus in de loop van de middag keren we terug naar onze hotelkamer. Ook wel lekker, we lezen wat, kijken een uitzending gemist en pakken onze koffer en handbagage in. Tegen etenstijd op zoek naar een hotpot restaurant dichtbij het hotel. Daarna douchen, voor het eerst sinds ruim 2 weken weer een spijkerbroek aan en dan zijn we klaar voor vertrek.
    Het volgende en tevens laatste verslag van de Seoel & Taiwan reis zal gemaakt worden in Broek in Waterland.