Dag 6 Skukuza - Krugerpark

November 6, 2023 in South Africa

Ah, de housekeeping, een man en een vrouw, had het verlossende antwoord op de vraag wie op ons terras had gepoept: een grote aap! De apen proberen de schuifpuien van het huis te openen om vervolgens binnen alles overhoop te halen. Ook heeft de housekeeping gisteravond een hyena door de tuin zien lopen . Zelf zagen wij vanmorgen impala’s in de tuin.
    Rustig aan gedaan, ontbijten, douchen, via Booking.com reservering gedaan voor St. Lucia en besloten om de route naar Kaapstad met een dag in te korten zodat we in totaal vier dagen in Kaapstad hebben in plaats van drie.
    Gisteravond min of meer al afgesproken dat we wederom het Kruger Park gaan bezoeken, nu op eigen gelegenheid. We verwachten niet alsnog dieren te zien die we nog niet eerder hebben gespot maar het gebeurde toch wel: een soort van wezel stak voor onze auto de weg over. En een kudde olifanten die vlak voor de auto passeerden is toch best een ervaring.
    Van 11:30 tot 17:30 rustig rondgereden en wat ons opviel was dat het een stuk rustiger was dan afgelopen weekend: zal in de Beekse Bergen ook wel het geval zijn, toch? Al met al weer een dag om in te lijsten.