Satellite
Show on map
  • Day 207

    💪🏆& huka fallls & Wai-O-Tapu

    May 28, 2023 in New Zealand ⋅ ☁️ 13 °C

    das isch wohl für mich dr bedütenschti itrag uf ganz neuseeland. es isch der tag der tage💪 tag X het gschlagä. ich han der lauf des jahrhunderts ka🤣
    in taupo simmer zerst anä farmer market. z essä het üs aber nöd so überzogä.
    aschlüssend simmer gu minigolf spiele und ich muss ez da vilichd chlei usholä. es isch nöd mis liäblingsspiel ganz und gar nöd. es brucht geduld und gschick, hani beides nöd. 🤣ich wird aber ider schwiiz immer mal wieder gnötigt das gu spiele und trotz mim einigermassä guätä spiel (uhni wuätusbrüch) wirdi jedesmal letschti. 😳 ja das isch deprimiered. aber ich glaub z letschtmal het dr sven vrlorä. bin mir aber nümmä sicher 🤭
    in neuseeland isch d luft anderst oder z wetter oder d bahnä me weiss es nöd, aber au egal. es isch mis spiel. ich dominierä, bin gradlinig und unerschrockä. dr robin het keei chance. ich bin überwältig vu mim könnä und dr robin erst. ich lahn mir der sieg nümmä ni💪💪💪 das isch min tag.
    🏆💪Sven und Nadine ziehnd üch warm ah🤭
    nach dem erfolg gümmer nu d huka falls und wai-o-tapu es geothermalgebiet gu aluägä.
    Read more