Satellite
Show on map
  • Day 13

    Længste køredag😵‍💫

    June 30, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 38 °C

    Afsted kl. 7.45 og fremme 17.30 og næsten ingen pauser. Føj det var hårdt. Men nu er det heldigvis overstået. Dennis kørte os sikkert helevejen🙏🏻 De første 6 timer vil jeg så også sige at det var ret nemt, da der kun var os på vejen og måske Max 20 modkørende på 6 timer😳😳 det var ørken. De første 3 timer sad jeg troligt med min telefon for at tage billeder af nogle ørkendyr. Og vi spejdede begge ud i det åbne landskab og så intet - ikke før Chip (fra Chip og Chap) kom løbende og vi kørte ham over😱😱
    Som I kan se af billederne har det været mega kedeligt. Foruden at vi 2 gange blev tjekket at grænsepatrulje - vi slap nemt igennem. Den enegang skulle vi lige åbne de bagerste vinduer og næste gang skulle vi lige vise pas. 2. Gang var der store billeder af efterlyste mænd👀
    Vi kørte langs jernbanen i langtid og så kom der et laaannnggtt tog. Jeg filmede i 2 minutter mens vi kørte😳 I kan jo se video hvis I gider😜
    Det fineste gamle hotel - hvor vi boede på er værelse der før var er kontor. Vi tog en slapper på en lille time og så ud i byen😱 Det var en smuk by, men jeg tror vi var de eneste turister (og rige mennesker) Det var på ingen måde rart at gå rundt i🫣 Det er bare grænseby og alle skulle over grænsen hjem på weekend tror jeg. På gå ben med kufferter. Efter vi havde undersøgt på nette hvad der var omkring blev vi ikke klogere. Vi gik ind et dyrt sted og drak en øl og tænke os om. Fandt et udendørs sted lige ved vores hotel, hvor der var vagter/politi. Vi købte en burger og en øl i sikre omgivelser. Tag aldrig her til!
    Read more