• Day 9

Banff - dag 2 og 3

August 12, 2023 in Canada ⋅ ⛅ 12 °C

I går eftermiddags tog vi gondolen op på toppen af et bjerg.
    Det var lidt koldt på toppen, men det glemte vi hurtigt da vi så udsigten, wauv… Der var det vildeste panorama, lige meget hvor vi kiggede 🏔️🌞
    Vi spiste på Sky Bistro på toppen, hvor vi for første gang smagte bison. Det var virkelig godt.

Vi fik også set Bow Falls, som er et ret bredt vandfald næsten i midten af Banff. Selvom det var vandfald nr. 7-8 stykker på vores tur, var det stadig imponerende.

Golf stod der på programmet i dag lørdag. Vi spillede en rigtig lækker bane i en fantastisk kulisse, med træer, floder og bjerge om os hele vejen rundt.
    Fairmont Banff Springs Golf er kåret som 4. bedste bane i Canada.
    Vi var sat sammen med 2 hyggelige, men ikke vildt snakkesagelig, amerikanere fra Californien.
    Super fed oplevelse - både banen men næsten i højere grad omgivelserne ⛳️

Vi har stadig ikke set nogle bjørne, men vi er blevet lovet at se en grizzly bjørn søndag, hvor vi skal på bjørnesafari 🐻