Satellite
Show on map
  • Day 4

    3 Kralja

    January 6 in Colombia ⋅ 🌙 27 °C

    Prije nego kaj sam u podne otišla u katedralu na sv. misu, popila sam kavu i kupila mango od stričeka koji ih prodaje na cesti i otišla sam opet promijeniti USD u COP. U ovoj mjenjačnici su imali sliku Isusa za blagoslov njihovog poslovanja.
    Na misi nije bilo puno ljudi i akustika je bila dosta loša pa nisam puno razumjela. Mislim da ovdje nemaju neke običaje za sv Tri Kralja - ili barem nisam niš o tome saznala.
    Preznojena sam se vratila u smještaj i opet otišla u mrežu odmoritu se. Naučila sam da je najbolje, ak se u nju legne na koso (od prilike 45°) a ne ravno, jer tak leđa ostanu ravna i puno je udobnije. :-)
    Poslje podne sam se spremila da idem gledati zalazak sunca sa zidina, ali sam kasnila. Jer je Kolumbija jako blizu ekuatora, cijelu godinu imaju samo oko 12h sunca dnevno. Tak da je zalazak sunca već oko 18:00 sati. Umjesto da ga gledam sa zidina, ja sam ga vidla kroz prozor od auta. Taksista mi je objašnjaval kak mu je kćer naučila Engleski prevodeči pjesme iz Engleskog na Španjolski i preporučil mi je da drugi put budem u 16:00 na zidinama ak hoću gledati zalazak.
    Sa zidina se vidi stari grad i novi dio grada sa neboderima.

    💡 U Kolumbiji se mango "marinira" sa sokom od limuna, soli i nekad isto sa čili-em prije nego se jede.
    Read more