Satellite
Show on map
  • Day 9

    Hola Medellín

    January 11 in Colombia ⋅ ⛅ 27 °C

    Nakon malo više od sat vremena smo sretno stigli u Medellín. Taksijem idem do smještaja koji je blizu centra. Iako je ček-in tek u 3 po podne, moja soba je već ranije bila spremna pa sam već mogla liftom gore u peti kat, soba 509. Hotel je lijepo uređen i odmah sam se u sobi dobro osjećala. Čak imam slavinu u zidu iz koje dolazi filtrirana, pitka voda.
    Ostavila sam stvari, istuširala sam se i otišla sam se prošetati i nekaj pojesti za večeru. Taksista mi je rekal da je jedan park blizu mog smještaja pa sam i tam otišla. Za mene to nije baš bil park, ali ok. Naokolo ima puno restorana i kafića i svugdje se čuje muzika.
    Jer me je uho opet počelo boljeti, otišla sam u apoteku di sam odmah dobila antibiotik bez da sam bila kod doktora.
    Za večeru sam jela "Arepas" - izgleda ko punjena palačinka koja je samo u sredini sklopljena. Moja je bila punjena sa kojekakvim mesom. Porcija je bila dosta velika i jer je bilo dosta masno, niti nisam sve mogla pojesti. Popila sam sodu sa marakujom i opet otišla doma.
    Read more