Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 25

    Valle del Cocora

    27 Januari, Kolombia ⋅ ⛅ 14 °C

    Digla sam se dosta kasno tak da sam tek oko dva izašla van. Otišla sam na ručak i pojela gratin od piletine sa šampinjonima (koji su vrlo popularni u Salentu jer ih puno ima), rižu i malu salatu sa sokom od lula (bez šečera). Porcija je bila jako velika tak da nisam sve mogla pojesti. Poslje toga sam otišla u praonu po svoju robu - tak mogu sa čistom robom dalje putovati.
    U 4 sam se našla sa vodićem od Carbonere i zajedno smo otišli u park prirode Valle del Cocora. Krenuli smo sa Jeepom (ovdje svako malo Jeepovi voze do različitih mjesta i nazad) i vozili smo se od prilike 30-40' do parka. Na početku parka je statua Boginje Cocorá iz mitologije starih plemena koji su u ovom području živjeli.
    Mi smo napravili samo kratku turu do prva dva gledišta i vratili smo se dolje poslje zalazka sunca.
    U ovom parku žive medvjedi, pume, neka vrsta malog jelena i koje kakve ptice. Jer je već bilo kasno, nismo se spustili kroz šumu.
    Ko u Carboneri, i ovdje rastu visoke palme (do 60-70m) ali jer ovdje drže konje i krave koji jedu sjeme kad padne na pod, palme ne rastu tak gusto ko u Carboneri koja je divlja šuma.
    Dolje smo opet čekali na Jeep i ovaj put nisam sjedila unutra, nego sam stajala vani i držala sam se za štangu koja je pričvrstena na krovu - puno bolje nego sjediti unutra. :-)
    Došla sam doma oko 8, i planirala putovanje u pustinju jer se sutra budem dogovorila sa Astrid ak budemo zajedno putovale.
    Baca selengkapnya