• Day 191

הדרך ללאק

August 19, 2022 in Vietnam ⋅ 🌧 27 °C

הקפצה, 4:45 אנחנו כבר בדרך לשדה
    כמו זומבים אנחנו עוברים את הצ'ק אין ומצפינים לבואן מה, שם אוספים אותנו ארבעה איזיריידרים לרוד טריפ של יומיים שיסתיים בדלאט.

בגדול היינו בפרק של איך הם עושים את זה,
    כשבתוכנית - קטורת, פטריות, אטריות אורז, גומי, פלפל שחור וקקאו.
    הפוגות קצרות בדרך כשבכל תחנה אנחנו לומדים מקרוב על תהליכי ההפקה.

הדרך מתפתלת בתוך ג'ונגלים ושדות בצבע ירוק אינטנסיבי כמו שלא ראיתי מעולם
    כל בית קפה קטן בדרך מאובזר בערסלים במקום כיסאות ומסתבר שזה העתיד.
    ככל שאני מתקדם בלימודי הויאטנמית שלי אני לומד שבשונה מכל שפה אחרת שפגשתי יש בה חשיבות גדולה לטונים והגבהים של המילים. קצת כמו שירה, ואם תאמר מילה בקול בס מדי, לא יצליחו להבין את המשמעות.

מבחינתי ההיילייט היום היה ירידה למפל ובריכה בצבע חזק של תכלת, בתוך ואדי בלב הג'ונגל.
    אני שוחה כמו בבריכה אולימפית וברגע שמתחיל הגשם ליפול ולהרקיד את המים באלפי אדוות לשבריר שנייה, כבר הרגשתי חלק מסרט.
    לקראת סוף היום, עברנו בנקודת תצפית פנורמית על סלע בזלת ענק שנקרא (גם הוא) אלפנט רוק.

המלון (אוהלים/אקולודג'/ריזורט/חרקיאדה) שלנו נמצא בלב אגם לאק ואנחנו חוצים אותו בסירה כשהקאצ' הוא סופה מטורפת של גשם רוח וגלים.
    בסוף האקט אנחנו מתמקמים ומתארגנים לארוחת שישי חמודה בחדר האוכל.

שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על המשק הגדול שלכם בו תפיקו פארמ טו טייבל, נוז טו טייל, מה שרק תרצו.