• Day 222

בוקר אחרון עם אבא לפני שהוא חוזר לארץ הקודש אחרי חמישה שבועות של טיול במזרח.
    הרגשתי קצת כמו סלב כשכולם מהצד מספרים שהלוואי שאבא שלהם היה בא לטייל איתם ושאיזה כיף ומגניב לנו.
    אז תודה רבה לאבא שהביא הרבה כבוד, פינה זמן, זרם עם טיול תרמילאי בהוסטלים ובלי תכנון מראש ושהפך את השבועות האלה לתקופה ששנינו לא נשכח.

הוואן מתרחק ואני מתהלך חזרה ברחוב בהרגשה שהנה, אני לבד.
    לא עוברות עשר שניות, ההרגשה עדיין צפה לה לא נתפסת, וסמי, הבעלים של המסעדה האהובה עלינו קורא לי מרחוק.
    סמי יושב על רמפה של חצי טרקטור ומזמין אותי להצטרף אליו לסיבוב.
    כמובן שאין לי תוכניות והרפתקאה כזו לא אפסיד אז קפצתי להתיישב לידו.
    לסמי יש חזון, הוא הולך להקים חווה אורגנית, עם דורמז למתנדבים, בונגלוז לזוגות ומתחם צ'יל על המקונג בשטח הלא מעובד ששייך לו.
    הטרקטור מיטרטר על כביש 4×4 בדרכו לחווה שמעבדת קורות עץ לטובת תהליכי הבנייה של סמי. יצא שמפה לשם אני מתנדב וסוחב יחד עם המקומיים הקשוחים את הקורות, מעץ הפומלה דרך מרעולי שדות אורז אל הטרקטור.

סמי מזמין אותי לארוחת צהריים וקפה לאווי קר. אני עובר להוסטל חמוד עם דשא ליוגה ולקראת ערב נוסע איתו לראות את המתחם של החווה שבעיניים עתידיות נראה מהמם ויכול להיות המקום הכי שווה בנונג קיאו.

גם את הקוקטייל של הערב אני מקבל על חשבון הבית והולך לישון עד שעות הבוקר המאוחרות.

קפה עם יובי שחזרה מטרק של יומיים, אנחנו סוגרים נסיעה למחר חזרה לואנגויאנג, עושים יוגה עם טראוויס ויוצאים לראות 'מפל קטן' כמה קמ בהמשך.
    טרמפ עם אופנוען חמוד שלקח אותנו אחד אחד! (אשכרה חזר לאסוף אותי) ואנחנו מגיעים לנחל סוחף ובוצי עם גלי ריח לא ככ מפתים לכניסה למים.
    מה שכן, קבוצות ילדים מהכפר מעל ירדו להשתולל במים וסיפקו לנו הצגה כמעט בלתי נגמרת של צחוק והתפעלות.
    אחרי פרידה של כמעט עשר דקות מהילדים אנחנו עושים את דרכינו חזרה חצי ברגל חצי בטרמפ.

ארוחת ערב בהאפי האוור עם גיא, בחור שמשחק איתי תופסת עוד מהודו וסרילאנקה, ואלנטין, גרמני מגניב שבדרך לעשות חילופי סטודנטים בסייגון, שביט שבדיוק השתחרר והתחיל טיול עם הצוות ויובי.
    קוקטיילים פסיפלורה לאולאו, בירלאו ספרינגרולז והרבה דיבורים, משם לישון לקראת העזיבה מחר.
    הזמן טס ועבר לו בערך שבוע בנונגקיאו, מקום קסום, פסטורלי ואוטתנטי, פשוט להתנתק ולהירגע.