Satellite
Show on map
  • Day 17–21

    Puerto Viejo dag 1

    February 18 in Costa Rica ⋅ ☁️ 28 °C

    Ankom ved middagstid fra Cahuita med den lokale bus. Turen tog kun 30 minutter, ren luksus efter de mange lange rejser indtil nu. Magnus blev meget glædeligt overrasket over vores hotel. Det er meget mere luksuriøst end de andre og han nyder det i høj grad.
    Planen er at slappe af og nyde de sidste dage i CR🥰
    Så resten af dagen gik bare med lige præcist det. Først en svømmetur i poolen, så en frokost på hotellets restaurant. Så en tur til den lokale franske bager hvor Lagnus fik en croissant🥐 og jeg en sort kaffe☕️
    Så var vores værelse endelig klar og det er endnu lækrere end vi kunne forestille os med alle bekvemligheder og egen terrasse ud til en ægte junglehave🌴🦥
    Skønt😍 Efter et lille hvil gik vi ned til vores private strand og soppede. Desværre ingens solnedgang, da det var overskyet☁️
    Magnus smuttede tilbage til luksus suiten mens jeg blev på stranden til mørket faldt på. Magnus orkede ikke ud og spise, så jeg hentede take away fra den næstmeste restaurant. De lækreste retter til ca 150,- for ps begge og fik en imperial mens jeg ventede🍺 Nu står den på Netflix og tidligt i seng. For jeg har meldt mig til tidlig workout på stranden med personlig træner kl 6:30.. hjælp og så meget for den afslapning. Kl 7:30 er der en Walking tour og morgenmad 7:00-10:30.
    Read more