Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 17–21

    Puerto Viejo dag 4

    18 Februari, Costa Rica ⋅ ☁️ 28 °C

    Allersidste dag i Puerto Viejo skulle starte med tidlig workout. Magnus kom træt og modvillig med op kl 6:00 og kom med til træningen💪 Desværre dukkede træneren ikke op, da regnen væltede ned og han kunne ikke køre forsvarligt på motorcyklen fandt vi ud af senere. Magnus måtte være min egen PT og vi fik lavet en lille effektivt program en halv times tid.
    Så tog vi en hurtig men lækker morgenmad og Magnus fik lov til at tage en slapper på værelset mens jeg tog ned til morgen yoga på stranden.
    Til morgenmaden var der serveret morgen boller som lignede dem min mormor Sara plejede at bage og minderne væltede frem🥰. Til yoga som varede fem kvarter pg var meget intensivt fik jeg løst op for en masse spændinger og alt det længe ophobede stress, de smukke omgivelser, røgelsen fik mig til at tudbrøle, da vi var færdige med øvelserne.
    Vil have den instruktør med hjem og må finde tid til at tage nogle yoga timer derhjemme. Det er så godt og lige hvad jeg havde brug for.. Hun var så sød at give mig et knus efter træningen.
    Så tjekkede vi ud af luksus hotellet og tjekkede ind i Jaguar Inn ved siden af hvor vo bor ved siden af Jaguar centret og samme sted som alle de mange frivillige som bor her og hjælper med at passe dyrene. Mange af dem er dyrlæge studerende og vi mødte en fyr fra Belgien som var blevet stoppet af en vagt om aftenen. Han ville bare se til skildpadderne han passede og vagten synes at det var mistænkeligt at han luskede rundt. Regnvejret gjorde at vi mest var indendørs og på restaurant fire gange i løbet af dagen🙈🙈🙈
    Imorgen går turen til San José og der venter os en seks timers tur med offentlig bus🚌
    Baca lagi