• Day 4

Vatikan

March 3, 2017 in Vatican City ⋅ ☀️ 16 °C

Péntek délelőttre volt foglalasunk 9:30ra a Vatikán múzeumba. Jó ötlet volt a foglalás mert megint villámgyorsan haladtunk a rettenetesen hosszú sor mellett. A foglalással a múzeumba gyorsan bejutottunk. Nem mondom h vegigneztunk mindent, de egész sok mindent láttunk a benti kiállításbol. És megkuzdottunk a vezetett túrák hadával is, igaz ez foleg a keleti térségből érkező turista csoportokra, akik mindeb lényegtelen dolgot is fenykepeznek. A muzeum, egy kávé és nemi harapni való után atsetaltunk a bazilika előtti térre és be álltunk a hosszu sorba, ami szinten skippelheto ha valakinek nagyon nincs ideje vagy több felesleges eurója van, azt hiszen fejenkent 15-16 euróért megteheti. Mi most kivartuk a sort, nem volt vészes, nyáron 40 fokban valószínű kegyetlen lett volna, de így a napsütésben kifejezetten kellemes volt. A bazilika meg mindig nagyon szép, megeriba sort kivárni, plusz elmentünk a pápák temetkezesi helyére is, de a kuplaba a sort már nem tudtuk kivárni, az több órás várakozást jelentett volna, addigra már sok volt belőle. A Vatikán után irányba vettuk az Angyalvarat, de előtte az utca végében megalltunk valami gyorskajaldaba mert már éhesek voltunk. De sajnos eleg átlagos volt a kaja is és rendkivul sokat fizettünk érte Uh senkinek nem ajánlom a térrel szembeni utca végében található kajaldat. Akármennyire éhes valaki, inkább menjen kicsit tovább.Read more