• Day 60

San Francisco de Quito

November 4, 2016 in Ecuador ⋅ ⛅ 21 °C

Саме така повна назва міста, яке ми знаємо як просто Кіто :)
    Еквадор - невелика країна і є однією з найбідніших в Південній Америці (майже половина населення живе за межею бідності). Ви не повірите напевно, але досі я не уловлювала зв'язку між назвою країною і тим, що крізь неї проходить екватор 😂 Якось ніколи просто не замислювалась над її назвою, а тут до мене прийшло просвітлення 😂 Еквадорці дуже пишаються тим, що крізь їх країну проходить екватор і що саме тут - середина світу. За останні 10 років в країні відбулось дуже багато змін і реформ, як ніколи досі в її історії: все завдяки молодому президенту, який сам навчався фінансам в США, і основні кошти направив на освіту, медицину і інфраструктуру. Завдяки цьому рівень неписьменності вдалось знизити до 3%. Еквадорці цим розвитком теж дуже пишаються. Навіть найбідніші верстви населення мають воду, світло і т.д. Цей президент вважався одним з найпопулярніших лідерів Латинської Америки. Правда, теперішнім люди незадоволені. От що дивно, що на фоні такого розвитку тут ростуть показники кримінальності. Історії про обкрадання туристів - буденність. В Кіто вночі ніде не є безпечно, ми брали таксі навіть, якщо нам треба було проїхати лиш декілька кварталів (на щастя, тут дешеві ціни). Тут багато індіанців- близько 25%, більшість - метиси. Індіанки, до речі, дітей своїх носять на спинах, обмотуючи їх і себе тканиною типу простині.
    Кіто- друга найвища столиця в світі з розташувнням близько 2800 м н.м. Найвища у нас ще попереду)) Центр Кіто виглядає дуже по-європейськи, тут одна з найкраще збережених колоніальних архітектур в Південній Америці, що позитивно оцінила ЮНЕСКО. Центр дуже красивий! Тут також є одна з найкрасивіших церкв в Америках - вона фантастична! Взагалі церкви дуже багаті всередині- багато золота і дуже багато орнаментів.
    Зупинились ми в дуже двіжовому хостелі, через що було дуже шумно 24/7, валялися віагра і пакетики від кокаїну, але нас підкупили розташування і тераса - з неї фантастична панорама Кіто!
    Оскільки в Кіто навіть таксі не всі безпечні, то ми тут вперше випробували додаток Easytaxi. Треба сказати, що працює він відмінно! Всі таксі були з усіма офіційними атрибутами (в тому числі двома камерами і кнопкою небезпеки).
    Люди тут дуже привітні і доброзичливі (ну не всі, звісно): ми якось гуляли по центру і думали піти трохи далі глянути що там, але біля нас зупинилась машина, в якій сиділа пара і вони сказали, що той район небезпечний і щоб ми туди не йшли, а повернулись назад. Такі вчинки так вражають. Хоч це наче просто: зупинитися на кілька хвилин і попередити. Але в мене таке враження, що в нас люди лиш би подумали: ото ідіоти, чого вони туди пхаються.
    Гумбольдт сказав про еквадорців: це унікальні і рідкісні люди: вони живуть спокійно серед гарячих вулканів, бідно серед такого багатства і радіють сумним пісням. Щодо музики - можу лиш підтвердити - еквадорці люблять меланхолічну музику.
    В неділю практично всі вулиці в місті перекриті з ранку до обіду. Цей день для велосипедистів. Ми теж вирішили взяти участь і вперше їхали на тандем-велосипеді ))) Це так весело 😁
    Ще поїхали на вершину пагорба по канатній дорозі (яка також друга найвища канатна дорога в світі), де висота була вже майже 4100 м н.м. Тут висота давала про себе знати при ходьбі вгору. До того ж, ми відчували себе страшенно втомленими ввечері. Зате яка панорама відкрилась на місто! Нам пощастило, туману не було і можна було побачити все Кіто! А воно немаленьке, протяжністю 40 км з півночі на південь. До речі, тут якраз будують перше метро.