Satellite
Show on map
  • Day 4

    Uitstapje

    May 25, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 22 °C

    Mijn trip van de dag, terug geregeld door het hotel uit luiheid, was naar de vallei van de vlinders met een tussenstop op een heuvel met een kerk. Iedere godsdienst heeft de neiging om de hoogte op te zoeken en hier hebben ze een oude kerk en en groot kruis geplaatst op een heuvel met een mooi uitzicht. We kregen een uur de tijd daar, wat drie kwartier te veel was. Gelukkig kan ik mijn boek verder lezen om mijn telefoon, en waren er ook veel pauwen om te proberen te fotograferen.
    De vlinder vallei, met welgeteld vier vlinders, was een mooie vallei en wandeling die de uitstap toch de moeite maakte. Het herinnerde mij er wel aan hoeveel beter het is dat ik zelf mijn uitstapen regel. We kregen twee uur voor een wandeling die ik deed in een half uur, veel sneller dan alle oudere mensen en kinderen. Zelf zou ik een grotere wandeling ingepland hebben. Het viel mij ook terug op dat mijn leeftijd hier niet aanwezig is tussen de touristen. De meeste zijn ofwel 20 jaar ouder of jonger.
    De rest van de dag werd terrasjes en lezen. En ontdekken dat sommige restaurants het concept van een voorgerecht niet kennen en alles tegelijk brengen.
    Read more