Satellite
Show on map
  • Day 7

    Rusten

    November 6, 2022 in India ⋅ ⛅ 23 °C

    De dag begon met een indisch ontbijt, en dan wat relaxen tot de middag. Ik had een culinaire wandeling gereserveerd via TripAdvisor, maar de gids kwam niet opdagen. Toen ik belde zeiden ze dat ze naar het probleem gingen kijken en mij bericht zenden, maar ik heb niets meer van ze gehoord. Het loopt hier vol met oplichters, maar ik had niet gedacht dat ik ze op TripAdvisor zou vinden. Dan maar naar het hotel om wat kleins te eten, want mijn buik voelde niet zo ok. Misschien toch best dat die gids niet kwam opdagen, de namiddag was met een boek in mijn bed.

    In de avond ben ik naar een pizzeria in stad geweest waar ze wel pizza hadden, en op een verdoken manier ook coctails met alcohol. Officieel alcohol vrij, maar gezien ik toerist was vroegen ze of ik de normale versie wou hebben. Gezien mij keel al dagen pijn deed van de smog ging ik daar graag op in, het helpt een beetje. Mijn buik was nog niet in orde waardoor ik amper de helft van de pizza op kreeg, en besloot om niet meer naar het festival te gaan. Morgen beter.
    Read more