Satellite
Show on map
  • Day 8

    Festival

    November 7, 2022 in India ⋅ ⛅ 28 °C

    Amper geslapen deze nacht, door het festival was het pas stil rond 2u tot 6u. Maar dat was niet de enige reden, mijn keel deed behoorlijk wat pijn en mijn hartslag was rond de 100. Ergens tussen 6 en 7 kwam ik wakker, tot mijn verbazing zonder keelpijn en met normale hartslag. Ik voelde mij zelfs zo goed dat ik besloot om een ochtend wandeling door de markt te maken, met het idee dat er wel niet zo veel volk zou zijn zo vroeg. Het bleek er drukker te zijn dan in de namiddag, misschien doordat de temperatuur aangenaam is in de ochtend.

    Iets bezoeken heb ik niet gedaan vandaag, enkel rondwandelen op de 'braderie' en teveel gegeten. Vegetarisch natuurlijk, want geen enkel restaurant serveert hier vlees. Wel kon ik een aantal pinten drinken, het stond niet op de kaart, maar ze boden het wel aan toen ze zagen dat ik een buitenlander was. Op de avond was het tijd om eens het festival te bezoeken, en ik heb het daar zeker 5 min volgehouden. Het was mijn eerste festival zonder drank of eet standjes en zonder wc's. Ook was de drukte niet te doen, waardoor ik toch vroeg terug was op hotel.
    Read more