Satellite
Show on map
  • Day 10

    Jodhpur te voet

    November 9, 2022 in India ⋅ ☀️ 24 °C

    Behoorlijk beter geslapen dan in pushkar, hoewel de kamer vrij warm is. De airco zet ik niet aan snachts omdat die op het bed gericht is. Alles is vrij relax in het hotel, het is geen ontbijt buffet, ze maken het klaar op het moment dat je het wilt. De hotel uitbater kwam bij mij zitten en stelde mij voor wat ik best vandaag en morgen zou bezoeken. Vandaag is het te voet te doen, eerst naar een graf monument en dan naar het fort. Beide waren zeer de moeite en aangenamer om te bezoeken dan het fort in jaipur.
    Het was pas middag toen ik uit het fort kwam, ik had geen gids genomen waardoor ik geen uren hoefde te doen alsof ik geïnteresseerd aan het luisteren was, en dus weg kon wanneer ik wilde. De namiddag werd gevuld door wat verdwalen in het doolhof van straten en een boek lezen op het dakterras van het hotel. Ik heb even overwogen om nog een avondwandeling te maken, maar de stad is geen wandelstad en het bleef bij een boekje lezen.
    Read more