Satellite
Show on map
  • Day 8

    Waterval

    March 17, 2023 in Morocco ⋅ ☁️ 19 °C

    Mijn uitstap vandaag was naar een waterval, de grootste in Marokko. Het was een beetje ambetant dat het ontbijt pas om 8:30 was, terwijl ik om 9 uur al moest vertrekken. En gezien het vrijdag was maakten de moskeeën al lawaai om 5 uur en nog eens een half uur er na om zeker te zijn dat ge goed wakker zijt.
    De waterval was zeer mooi, maar er drie uur voor rijden is toch niet de moeite. Het merendeel van de dag heb ik dus in de auto gezeten. Het was er ook enorm druk.
    Eens terug heb ik rap een douche genomen, even gekeken op untapped welke restaurants ook bier serveren, en een ervan bleek in de lijst te staan die mij aangeraden was van het hotel. Het was er zeer lekker en gelukkig niet veel, want ik was van plan om nog eens te eten elders, om de tijd af te wachten tot het donker is en ik terug de sfeer op het plein kan gaan bekijken.
    Het nog eens eten was er wat te veel aan, ik ga wat beter moeten plannen. Het compenseert wel mijn weinige middageten. Na een uitgebreide avondwandeling hou ik het voor bekeken. Morgen zal ik een andere simkaart moeten kopen, want de huidige werkt niet meer.
    Read more