Laatste dag Porec 😭

September 28, 2023 in Croatia ⋅ ☀️ 25 °C

Echt de laatste dag voordat we morgen de terugreis aanvangen. Het lijkt als gisteren dat we met Robert zaten te eten in Stuttgart tijdens onze 1e stop!

We hebben het echt fantastisch gehad hier in Kroatië, met mooi weer, mooie plekken waar we hebben gestaan en prachtige plaatsen die we hebben bezocht. Moet ons ook van het hart dat Kroatië alles behalve goedkoop is! Ze weten hier ook van prijzen en vele dingen doen qua prijs niet onder voor Nederland. We hebben Kroatië bezocht en nogmaals het was super, maar volgend jaar weer ergens anders naartoe.

Vandaag lekker rustig aan gedaan. Beetje gesupt, gezwommen, klein wandelingetje met Zenna, dat soort dingen. Ik ben net klaar met alles een beetje inpakken terwijl Talin de laatste afwas doet en lekker doucht. We hebben vanmiddag afgerekend en dat viel dan weer enorm mee! Morgen en overmorgen wordt een exodus verwacht. Zondag moet het terrein namelijk leeg zijn ivm de wintersluiting.

Wij hopen morgenvroeg te vertrekken en een behoorlijke stint te kunnen maken.