19-9 Rotorua

September 19, 2018 in New Zealand ⋅ ☁️ 13 °C

Deze dag knip ik er uit.
    Gisteravond mega storm, alle stroomlijnen vast en de tent stond nog steeds te schudden.Toen ik na een uur besloten had dat wakker blijven niet hielp, ben ik als een blok in slaap gevallen.
    Ik heb een foto gemaakt richting "midden aarde" want ga niet naar Hobbiton.
    De weg die mij geadviseerd was, was nog drukker dan ik gevreesd had, en klom bovendien volgens google naar 500 meter, maar volgens mijn km.teller naar 650, en dat bij herhaling.😢. Het historische hotel waar ik voor omfietste, was niet dat van Edo met de lekkere taarten. En de historische baden waren leeg/dicht.
    Op het moment dat ik het echt niet meer zag zitten, mocht ik naar beneden. Alleen ging het toen regenen.
    Maar Rotorua is GAAF. Ben je nog 6 km weg ruik je al de zwavel en overal zie je stoom.
    Mijn tentplek heeft een kale plek waar stoom uit komt, dus daar heb ik de tent niet neergezet, maar op groen gras. Zet ik mijn hand op het grondzeil; warm! Maar later was het weer minder. Zo bizar.
    WiFi doet het weer niet op mijn tablet en die heeft geen hotspot. Ik blijf morgen, zoek ik wel ergens anders wifi. Heb toch bijna geen foto's vandaag.
    Lekker bier heb ik hier nog niet gevonden trouwens.